sobota, 14 listopada 2015

Haul książkowy #1

Hej!
Dzisiaj mam dla was Haul książkowy. Udało mi się kupić 8 książek. Uważam, że to całkiem sporo, ale sądzę, że w grudniu będzie ich duuużo więcej :).







 Pierwszą kupioną książką jest "Dziedzictwo mroku" autorstwa Bree Despain.

Gatunek: fantastyka, science-fiction

Liczba stron:440

Wydawnictwo: Galeria Książki



Drugą zakupioną książką jest druga część "Dziedzictwa mroku", czyli "Łaska utracona", również autorstwa Bree Despain.

Gatunek:Fantastyka, science-fiction

Liczba stron:512

Wydawnictwo: Galeria Książki




Trzecią książką, która znalazła się na mojej półce jest "Akademia Wampirów" autorstwa Richelle Mead.

Gatunek:Fantastyka

Liczba stron:336

Wydawnictwo:Nasza Księgarnia




 Czwartą książką, która dołączyła do mojej biblioteczki jest "Tylko martwi nie kłamią" autorstwa Katarzyny Bondy.

Gatunek:kryminał, sensacja,triller

Liczba stron:608

Wydawnictwo: Muza



Piątą książką, którą kupiłam jest"Wszechświaty" autorstwa  Leonardo Patrignani.

Gatunek:Fantastyka

Liczba stron:272

Wydawnictwo: Dreams




 Szóstą zakupioną przeze mnie jest "Baśniarz" autorstwa Antoni Michaelis.

Gatunek:literatura młodzieżowa

Liczba stron:400

Wydawnictwo:Dreams



 Siódmą książką kupioną w Epikbox jest"Restart" autorstwa Amy Tintera.

Gatunek:fantastyka

Liczba stron:292

Wydawnictwo: MAG



Ostatnią książką jest "Władca liczb"autorstwa Marka Krajewskiego.

Gatunek:triller, sensacja, kryminał

Liczba stron:312

Wydawnictwo:Znak

2 komentarze: