środa, 2 grudnia 2015

Co przeczytałam w listopadzie?

Hej!

Dziś zapraszam na czytelnicze podsumowanie listopada. W tym miesiącu przeczytałam kilka naprawdę dobrych książek.Według mnie to ważne, aby znaleźć czas na czytanie, nawet 10 stron dziennie.

Co wy czytaliście w tym miesiącu? Zostawiajcie odpowiedzi w komentarzach.

Piszcie, której książki chętnie zobaczylibyście recenzję. Zapraszam!


1."Księga Jesiennych Demonów"autorstwa Jarosława Grzędowicza

Moja ocena 8/10


2. "Dotyk Julii" autorstwa Tahereh Mafi

Moja ocena 8/10


3."Latarnik" autorstwa  Henryka Sienkiewicza (lektura)

Moja ocena 8/10


4."Ponieważ Cię kocham" autorstwa Gulliama Musso

Moja ocena 10/10

5."Trzynaście powodów" autorstwa Jaya Ashera

Moja ocena 10/10

6."Morderstwo w Orient Expressie" autorstwa Agaty Christie(lektura)

Moja ocena 6/10

7."Gwiazd naszych wina" autorstwa Johna Greena

Moja ocena 10/10

8. Jestem w trakcie czytania "Fangirl" autorstwa Rainbow Rowell



Mam nadzieję, że post wam się spodobał!

4 komentarze:

  1. Witaj, przeczytałam "Wariatkę z Komańczy" Marii Nurowskiej, "Dziewczynę z pociągu" Pauli Hawkins, "Skok" Janet Evanovitch, "Cud pocałunku czyli jak nie zostałam świętą" Donny Freitas, "Zbrodnia w szkarłacie" Katarzyny Kwiatkowskiej, "Okularnik" Katarzyny Bondy, "Drach" Szczepana Twardocha, "Czwarta ręka" Johna Irvinga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę dużo. Jakie wrażenia po "Dziewczynie z pociągu"?

      Usuń
  2. Udało ci się przeczytać naprawdę ciekawe książki. :D Czytałam nie które z nich. :)
    Pozdrawiam ☻

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jak się podobały?
      Dodam,że zaobserwowałam twój blog, bo jest naprawdę genialny.

      Usuń