poniedziałek, 28 grudnia 2015

Haul świąteczny #4

Hej!


Wiem, że ostatnio jest dużo hauli na moim blogu, ale grudzień w moim przypadku jest miesiącem prezentów.


Dzisiaj mam wam do pokazania książki, które dostałam na święta. Jestem z nich strasznie zadowolona. Na wiele z nich czekałam już od dawna.


Czy którąś z nich czytaliście?
Która wam się podobała?

 1."Central Park" autorstwa Guilliama Musso.

Gatunek:thriller

Liczba stron:352

Wydawnictwo: Albatros


2."Gra o tron" autorstwa Georga R. R. Martina

Gatunek:fantastyka

Liczba stron:844

Wydawnictwo:Zysk i Sk-a


3."Girl online" autorstwa Zoe Sugg

Gatunek:literatura młodzieżowa

Liczba stron:368

Wydawnictwo:Insignis


4."Girl online w trasie"autorstwa Zoe Sugg

Gatunek: literatura młodzieżowa

Liczba stron:338

Wydawnictwo: Insidnis



5."Lśnienie" autorstwa Stephena Kinga

Gatunek:horror

Liczba stron:520

Wydawnictwo:Prószyński i Sk-a

 6."Świąteczny sweter"  autorstwa Glenn Beck

Gatunek:literatura współczesna

Liczba stron:288

Wydawnictwo:Nowa Proza


7."Zamieć śnieżna i woń migdałów" autorstwa Camilli Lackberg

Gatunek:kryminał

Liczba stron:144

Wydawnictwo:Czarna owca

8."Mężczyźni, którzy nienawidzą kobiet" autorstwa Stieg Larsson

Gatunek:sensacja

Liczba stron:640

Wydawnictwo:Czarna owca

6 komentarzy:

  1. Pozycja nr 8. Gatunek to: kryminał.

    OdpowiedzUsuń
  2. "Gra o tron" <3

    http://fascynacja-ksiazka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie przeczytałam ani jednej z wymienionych książek, ale "Grę o tron" z chęcią bym dorwała w swoje ręce :)
    Buziaki :)
    Ania z http://pizama-w-koty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Grę o tron"zostawiam na wakacje, ale wyczekiwałam jej bardzo długo.
      Pozdrawiam!

      Usuń
  4. Czytalam mezczyzn ktorzy nienawidza kobiet :) genialna lektura :)
    zakochana-kobietka.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń