wtorek, 8 grudnia 2015

Haul urodzinowy #3 cz. 1

Hej!



Niedawno miałam urodziny i na moją półkę wpadło wiele ciekawych książek. Postanowiłam podzielić Haul na dwie lub trzy części.



Z pozycji, które wam dzisiaj pokaże jestem niesamowicie zadowolona. Jestem w trakcie czytania "Mag-a".
Czy chcielibyście recenzję na temat tej książki?




1."Książę Parnasu". Autor to Carlos Ruiz Zafon

Gatunek:literatura współczesna

Liczba stron:64

Wydawnictwo:Muza


2."Cień wiatru" autorstwa Carlosa Ruiza Zafona.

Gatunek:literatura wspólczesna

Liczba stron:512

Wydawnictwo:Muza

3."Gra Anioła" autorstwa Carlosa Ruiza Zafona.

Gatunek:literatura wspólczesna

Liczba stron:512

Wydawnictwo:Muza


4."Więzień nieba" autorstwa Carlosa Ruiza Zafona.

Gatunek:literatura współczesna

Liczba stron:416

Wydawnictwo:Muza


5."Światło, którego nie widać". Autor to Anthony Doerr.

Gatunek:literatura wspólczesna

Liczba stron:640

Wydawnictwo:Czarna owca


6."Tajemna historia"autorstwa Donny  Tartt.

Gatunek:literatura piękna

Liczba stron:608

Wydawnictwo: Znak Literanova


7."Mag" autorstwa Johna Fowlesa

Gatunek:literatura piękna

Liczba stron:700

Wydawnictwo:Zysk is-ka


8."Łączniczki" autorstwa Wiktora Krajewskiego oraz Marii Fredo -Bonieckiej
Gatunek:literatura faktu

Liczba stron:320

Wydawnictwo:W.A.B.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz