piątek, 19 lutego 2016

Czytelnicze nawyki TAG

Hej!


Dziś przygotowałam dla was TAG-Czytelnicze nawyki. Możecie dzięki temu dowiedzieć się czegoś o mnie i moim stylu czytania. Widziałam ten TAG na wielu blogach i bardzo mnie zainteresował.



1.Czy masz w domu konkretne miejsce do czytania?

W sumie to nie mam. Lubię czytać na łóżku, na dywanie oraz w wannie.Bardzo lubię też czytać poza domem, ale to nie dotyczy pytania.


2.Czy w trakcie czytania używasz zakładki czy przypadkowych świstków papieru?

Zazwyczaj używam zakładek, ale gdy nie mam żadnej pod ręką to przypadkowych przedmiotów. Lecz muszę przyznać, że mam obsesję na punkcie zakładek.


3.Czy możesz po prostu czytać książkę?Czy musisz dotrzeć do końca rozdziału, do okrągłej liczby stron?

Raczej do końca rozdziału. Jeżeli czytam w szkole to kończę, gdy zadzwoni dzwonek na lekcję.


4.Czy jesteś wielozadaniowy? Potrafisz oglądać film lub słuchać muzyki podczas czytania?

Zdecydowanie nie. Gdy coś mnie rozprasza podczas czytania to nie umiem skupić się na historii w książce. Tak samo mam z nauką...


5.Czy pijesz lub jesz w trakcie czytania?

Raczej nie, ale czasami się zdarza :)


6.Czytasz jedną książkę , czy kilka naraz?

Jedną. Przy wielu wszystko mi się miesza.


7.Czytasz w domu lub gdziekolwiek?

Raczej w domu, ale poza domem też lubię.


8.Czytasz na głos czy w myślach?

W myślach. Raczej dziwne byłoby czytanie na głos ...


9.Czy czytasz naprzód,poznając zakończenie?Pomijasz fragmenty książki?

Nie, nigdy tego nie robię.


10.Czy zginasz grzbiet książki?

Nie, strasznie tego nie lubię. Kiedyś pożyczyłam książkę koleżance i dostałam z wygiętym grzbietem. Wtedy strasznie mnie to zdenerwowało. Nienawidzę tego!


Mam nadzieję, że ten TAG wam się spodobał i jeżeli ktoś z was go jeszcze nie robił to się skusi.


2 komentarze:

  1. widzę, że nie tylko ja czytam w szkole :D No i oczywiście świetny tag ^^
    Pozdrawiam!
    http://citeofbooks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń