wtorek, 23 lutego 2016

Moja kolekcja zakładek

Hej!

Dzisiaj przychodzę do was z moją kolekcją zakładek do książek. Mam ich dość sporo. Zawsze czytając książkę dobieram zakładkę do gatunku książki i go koloru okładki.



To chyba moje ulubione zakładki. Są pluszowe i milutkie. Bardzo je lubię.




To są zakładki, które dostałam od mojej koleżanki na święta. Robiła je własnoręcznie i wyszły SUPER!


 To jest zakładka, która po włożeniu do książki wygląda jak suwak. Jest bardzo oryginalna.


To 2 zakładki magnetyczne . Zakłada się je na kartkę i widać, gdzie skończyliśmy.


To wszystkie moje zakładki papierowe.Jedna jest z autografem Grzegorza Kasdepke.


To dwie zakładki materiałowe. Jedna z nich jest z filcu.



A wy jak duże macie kolekcje zakładek?

2 komentarze:

  1. Zazdroszczę szczególnie tej zakładki-suwak ;D Ja mam tyle zakładek, że trudno byłoby je policzyć :D
    http://ksiazkitomojepaliwo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń